Çağrı Merkezi

Anasayfa/Çağrı Merkezi

Biltaş çağrı merkezi, müşterilerimizin ve bayilerimizin yazılımla ilgili tüm problemlerini, hizmet gereksinimlerini tek noktadan ve en hızlı iletebilecekleri iletişim noktasıdır. Bu iletişim noktasına yapacağınız çağrılara, konularında uzman ve eğitimli personelimiz cevap vermekte ve servis sonrası raporlama işlemlerini yürütmektedir.

Yazılım Destek Hizmetleri, çağrı merkezi konsepti ile yürütülmektedir. Biltaş Çağrı Merkezi, müşterilerin tüm yazılım ve donanım problemlerini, isteklerini iletebilecekleri iletişim noktalarıdır. Müşteriler ile yapılan anlaşmalar çerçevesinde, tecrübeli ve konularında eğitimli uzmanlar, Biltaş’ın sağladığı veya bakım hizmetlerini yürüttüğü yazılımlar ile ilgili soruları cevaplandırmak ve sorunlara çözüm getirmek üzere bu merkezde hazır bulunmaktadırlar.

Destek sözleşmesi veya yeni satış garantisi kapsamında olan müşteri talepleri, sahip oldukları hizmet seviyesine göre karşılanması için Biltaş destek elemanlarına yönlendirilir. Hizmet türüne göre verilen servis sonrası, müşterinin onayı alınır ve müşteri isteklerinin başarıyla karşılanıp karşılanmadığı telefon yoluyla takip edilir. Telefon ile karşılanamayan talepler için yerinde hizmet planı yapılır. Müşteriye ve sahip olduğu yazılımlara ait bilgiler çağrı merkezi tarafından saklanır ve güncellenir.