Destek Anlayışımız

Anasayfa/Destek Anlayışımız

Biltaş, özellikle turizm sektörünün yapısından dolayı 7 gün 24 saat destek vermeye göre şekillendirilmiş organizasyonu ile yazılım destek hizmetlerini, müşterilerinin kesintisiz çalışmasını sağlayacak şekilde vermeyi amaçlamaktadır.

Uzun yıllara ve değişik ölçekli kompleks projelere dayanan deneyimimiz, kapsamlı hizmet portföyümüz ile müşteri memnuniyetini ön planda tutarak donanım ve yazılım planlama, tasarım, kurulum, entegrasyon, operasyonel destek, kiralama, dış kaynak kullanımı servisleri, eğitim gibi geniş yelpazede destek hizmetleri sağlıyoruz.

İzmir ve Antalya’da bulunan servis merkezleri ve diğer illerdeki anlaşmalı servis ofisleri ile Biltaş, farklı donanım ve yazılımlarından oluşan BT altyapılarının en etkin biçimde entegre edilmesini sağlamaya yönelik çözümler sunmayı amaçlayan, Türkiye’nin başarılı servis organizasyonlarından biridir.

Biltaş, standart çözüm paketleri yanında müşteri istekleri ve proje gereksinimlerine göre farklı yanıt süreleri, farklı yerinde müdahale ve çözüm süreleri içeren özel çözümler sunmaktadır. Telefon, elektronik posta, uzaktan erişim veya yerinde müdahale ile ihtiyaç duyulan teknik desteğin, en verimli ve etkin şekilde verilmesi sağlayarak müşteri memnuniyetini gerçekleştirmeyi amaçlamaktadır.